close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

kshare - חיבור לנבחרי ציבור

מערכת שורשט כסליו, תשפד22/11/2023

אתר אינטרנט חדש kshare.co.il, מביא דרך לכל מי שרוצה להשפיע ולהיות בקשר עם נבחרי הציבור. האתר כולל בתוכו את כל נבחרי הציבור במדינת ישראל, כולל המפלגות, חברי הכנסת, שרי הממשלה וראש הממשלה

תגיות:
צילום: kshare - חיבור לנבחרי ציבור

בחודשים האחרונים, עם התרחשותם של אירועים משמעותיים בזירה הישראלית, כגון המאבק על הרפורמה המשפטית ומלחמת חרבות ברזל, הולכת וגוברת התחושה בקרב הציבור הישראלי כי הוא מאבד את השליטה על גורלו. הציבור מרגיש כי הוא אינו יכול להשפיע על ההחלטות המתקבלות בכנסת ובממשלה, וכי נבחרי הציבור אינם מייצגים את האינטרסים שלו ומבצעים את תפקידם.

בתוך כך, הוקם אתר אינטרנט חדש kshare.co.il, המביא בשורה חדשה לכל מי שרוצה להשפיע ולהיות בקשר עם נבחרי הציבור. האתר כולל בתוכו את כל נבחרי הציבור במדינת ישראל, כולל המפלגות, חברי הכנסת, שרי הממשלה וראש הממשלה. לכל

צילום: kshare - חיבור לנבחרי ציבור
אחד מוקדש עמוד עם מידע על נבחר הציבור או המפלגה, וכן כל דרכי הקשר כולל מדיות חברתיות, טלפונים, מיילים וכן אפשרות לשלוח הודעה ישירות למייל של נבחר/נבחרת הציבור.

האתר הוקם כיוזמה פרטית על ידי ליאור שור, העוסק בדיגיטל. ליאור מספר כי היוזמה לאתר הגיעה בזמן המאבק על הרפורמה המשפטית, אז חש כי אין לשני הצדדים מספיק יכולת להגיע לנבחרי הציבור, להיות איתם בקשר במדיות החברתיות, ובטח שאין מקום מרוכז אחד שמכיל את כל פרטי הקשר עימם. לאחר שפרצה מלחמת חרבות ברזל, עם המחדל הגדול, הוואקום של מערכות השלטון, התבטאויות של פוליטיקאים הצורך לומר להם באופן בלתי אמצעי התגבר עוד יותר.

האתר KShare מציע מספר יתרונות משמעותיים לציבור הישראלי:
נוחות: האתר מרכז את כל המידע הרלוונטי על נבחרי הציבור במקום אחד, כך שהציבור יכול למצוא בקלות את המידע שהוא מחפש.

יעילות: האתר מאפשר לציבור ליצור קשר עם נבחרי הציבור בצורה קלה ומהירה, ללא צורך לעבור בין מספר אתרים או ערוצי תקשורת.

שקיפות: האתר מאפשר לציבור לקבל מידע על דרכי הקשר של נבחרי הציבור, כך שהוא יכול לבחור את הדרך המתאימה לו ביותר כדי ליצור איתם קשר.

היקף: האתר מכיל מידע על אודות כל נבחרי הציבור בכנסת ובממשלה, החל מחברי כנסת חדשים, אשר נכנסו לראשונה בכנסת הנוכחית (כגון בועז ביסמוט, טלי גוטליב, אליהו דלל מהליכוד או מטי צרפתי הרכבי, דבורה ביטון ונאור שירי מיש עתיד, או גדי אייזנקוט מהמחנה הממלכתי ועוד), דרך חברי כנסת ותיקים )כגון מירי רגב, מירב מיכאלי, יצחק גולדקנופ, אביגדור ליברמן), ועד לשרי הממשלה בממשלת החירום (כגון בני גנץ, בצלאל סמוטריץ׳, איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו).

האתר מכיל אפשרויות תקשורת גם עם המפלגות עצמן (כגון יש עתיד, הליכוד, המחנה הממלכתי, עוצמה יהודית ועוד).

האתר KShare הוא כלי חשוב שיכול לסייע לציבור הישראלי להיות מעורב יותר במתרחש. האתר מאפשר לציבור להביע את דעתו, להציע הצעות ולשאול שאלות, ובכך להשפיע על ההחלטות המתקבלות בכנסת ובממשלה.

בנוסף ליתרונות הספציפיים שצוינו לעיל, האתר KShare יכול לתרום גם לשיפור השקיפות של המערכת הפוליטית. העובדה שהאתר מרכז את כל המידע הרלוונטי על נבחרי הציבור במקום אחד, מאפשרת לציבור לקבל מידע מקיף יותר על עבודתם של נבחרי הציבור.

האתר KShare הוא יוזמה חשובה שתוכל לתרום לשיפור המעורבות הציבורית בפוליטיקה בישראל. האתר יכול לסייע לציבור להביע את דעתו ולהשפיע על ההחלטות המתקבלות בכנסת ובממשלה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה